persones voluntàries

235.199€ d'inversió social

Acollida i acompanyament

Servei d'Acollida i Acompanyament Integral

Escoltem les persones que se’ns adrecen i establim un pla de treball per superar les situacions de vulnerabilitat.

66 persones ateses

183 persones beneficiades

x% rep ajuda econòmica

x% té habitatge precari

Taller de Costura

Ens reunim per compartir coneixements pràctics de costura, de reutilització i de reciclatge de roba, i, alhora, fomentem els vincles entre persones d’una comunitat per evitar les situacions d’exclusió social.

26 persones participants

Cobertura de necessitats bàsiques

Servei d'Ajuda Econòmica

Oferim ajudes econòmiques puntuals a famílies en risc d’exclusió per fer front a despeses bàsiques i revertir situacions d’alta vulnerabilitat.

41 persones ateses

114 ajudes realitzades

5.031€ d'inversió

Servei d'Aliments

Les famílies amb menys recursos econòmics, o que no poden cobrir les necessitats bàsiques, troben en els Serveis d’Aliments una opció de mínims per abastir-se d’aliments i productes higiènics, al seu entorn més proper, la seva comunitat.

265 persones ateses

712 persones beneficiades

12 persones voluntàries

Rober

Reutilitzem la roba de segona mà i en potenciem el consum sostenible entre les persones amb pocs recursos econòmics.

10 persones ateses

22 persones beneficiades

7 persones voluntàries

Acompanyament a la Gent Gran

Apadrinar un Avi

Fomentem les relacions intergeneracionals entre persones grans que viuen en residències i voluntariat jove de centres educatius.

15 persones grans acompanyades

20 persones voluntàries

Ser Gran en Dignitat

Acompanyem a través de trucades i visites de persones voluntàries a persones grans que viuen en residències o al seu domicili particular per lluitar contra la solitud no volguda i l’aïllament.

20 persones grans ateses

9 persones voluntàries

Tallers d'Acollida Lingüística i Cultural

Aprendre la llengua de la societat d’acollida és un aspecte bàsic per poder-se integrar, compartir experiències amb el veïnat, entendre els comunicats de l’escola o optar a una feina.

52 persones participants

Servei d'Intervenció Educativa

Oferim acompanyament per garantir la igualtat d’oportunitats en l’educació de tots els infants, comptant amb la participació de les famílies i de l’entorn educatiu.

22 persones ateses

82 persones beneficiades

8 persones voluntàries

52% millora el seu desenvolupament personal i d'aprenentatge