S@ntir

Les situacions de vulnerabilitat socioeconòmica són esdeveniments vitals que afecten la salut emocional de les persones. La inestabilitat laboral, els processos migratoris, les trajectòries personals associades a l'exclusió social, la manca d'un habitatge digne, aquests i altres moments de trencament i ruptura en la vida de les persones, les aboca a situacions d'alta fragilitat amb una necessitat imperant d'eines i estratègies psicològiques per afrontar aquests canvis. En una època tan convulsa com la que estem vivint, S@ntir vol donar una resposta a les necessitats d'acompanyament psicològic i social de les persones més vulnerables fomentant el sentiment de comunitat i pertinença de totes les persones implicades.

persones ateses

són dones

880h

escoltem la fragilitat emocional de les persones i compartint eines d'afrontament per un context advers

Finançament: Ajuntament de Palamós, Malgrat de Mar, DipSalut-Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona, Fundació Bancària "la Caixa".