Ser Gran en Dignitat

Abans de la pandèmia, ja teníem clar que les persones grans que viuen soles o aquelles que estan ingressades en residències però que no compten amb el suport de persones properes, han de sentir-se escoltades, acompanyades i estimades. Amb aquest objectiu, Ser Gran en Dignitat programa visites setmanals de persones voluntàries a persones grans i organitza formacions específiques al voluntariat sobre vellesa per oferir una atenció de major qualitat.

De manera gradual, hem pogut anar reprenent les visites presencials, adaptant-nos sempre a les mesures i restriccions sanitàries imposades per la pandèmia. La implicació del voluntariat ha fet que mai es trenqués el vincle amb les persones acompanyades.

persones ateses

persones voluntàries

Finançament: Ajuntament de Begur, Pals, Corçà, La Vall d'en Bas, Vilablareix, La Bisbal d'Empordà, Maçanet de la Selva, Generalitat de Catalunya-Departament de Drets Socials amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7% de l'IRPF, Cáritas Española-Convenio Loterías, Fundació Obra de Maria.